Tämä käytännönläheinen ja tehokas valmennus keskittyy LinkedInin hyödyntämiseen ammatillisena sosiaalisen median kanavana.
- Alustus – sisällöntuotannon merkitys markkinoinnissa
- LinkedIn – ammatillinen somepalvelu vai pelkkä CV- pankki?
- LinkedIn-palvelu, tilastoa ja faktaa
- Mitä tavoittelet LinkedInillä? Oma aktiivisuus ja läsnäolo omien tavoitteiden näkökulmasta.
- LinkedIn yrityksen markkinoinnissa (Yritysprofiili ja maksettu mainonta)
- LinkedInin perusteita: Oman profiilin perustaminen ja profiilin tärkeimmät tiedot.
- Mitä julkaisen ja kuinka usein? Mistä löydän aiheet?
- Verkostoitumisen ja aktiivisuuden merkitys, keskustelu ja kommentointi osana verkostoitumista.
Kouluttajana on digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Sanna Virtanen. Sanna on ollut kehittämässä kymmenien yrityksien markkinointistrategioita ja pitänyt yli 200 valmennustilaisuutta digimarkkinoinnista sekä toteuttanut monikanavaisia markkinoinnin kokonaisuuksia niin pienille kuin suurille yrityksille.
Koulutus on tarkoitettu Satakunnan alueen matkailualan pienille ja mikro yrityksille. Koulutus on maksuton ja sen järjestää RestarT-hanke.
Ilmoittaudu mukaan viimeistään 18.3.
Lisätietoja:
Saila Valkeaniemi, projektipäällikkö
saila.valkeaniemi@samk.fi
SAMK / Matkailun kehittämiskeskus
matkailunkehittamiskeskus.fi